Asiakastarina
Ab Wikström Media Oy
Wikström Media on täyden palvelun markkinointitoimisto, jolla on noin 30 työntekijää. Vuonna 2014 perustettu perheyritys on ollut Botnia Työterveyden asiakas syksystä 2017 lähtien, ja yritys on erityisen tyytyväinen työterveyshuollon ystävälliseen palveluun ja nopeaan reagointiin.
Yhteistyö kattaa ennaltaehkäisevät toimenpiteet, kuten työpaikkaselvitykset, terveystarkastukset ja erilaiset neuvontapalvelut.
Tiina Sjölund, Wikström Median HR & Financial Director, on erittäin tyytyväinen yhteistyöhön. Hän korostaa, että Botnia Työterveys toimii aina nopeasti, olipa kyse sitten tiettyjen ongelmien ratkaisemisesta tai neuvojen antamisesta jossain asiassa.
Työterveyshuolto lähellä
”On eduksi, että Botnia Työterveys on fyysisesti lähellä. Jos työntekijä tarvitsee esimerkiksi ergonomiaohjausta, työfysioterapeutti on tarvittaessa nopeasti paikalla neuvomassa”, Sjölund sanoo.
Botnia Työterveys oli tukena myös, kun Wikström Media muutti uusiin tiloihin. Kun yritys suunnitteli nykyisiä Strengbergin tilojaan, oli otettava huomioon monia yksityiskohtia, ja Botnia Työterveys antoi käytännön neuvoja. ”He auttoivat esimerkiksi valaistuksen suunnittelussa”, Sjölund kertoo.
Sujuva yhteistyö ja sitoutunut henkilökunta
Sjölund kuvailee Botnia Työterveyttä luotettavaksi ja palvelualttiiksi. Yhteydenpito sujuu hyvin, mikä tekee yhteistyöstä helppoa ja tehokasta. Se, että he ovat myös paikallinen toimija, joka tuntee sekä alueen että sen yritykset, on suuri plussa.
”On helppoa keskustella asioista yhdessä ja esimerkiksi pohtia toimintasuunnitelmia ja erilaisia kehitysprojekteja. Jos tarvitsemme lisätukea, kynnys ottaa yhteyttä omaan työterveyshoitajaamme on matala.”
Kysyttäessä, suosittelisiko hän Botnia Työterveyttä muille alueen yrityksille, Sjölund vastaa: ”Ehdottomasti, heidän henkilökuntansa on erittäin asiantuntevaa ja he ovat aidosti sitoutuneita asiakkaisiinsa.”